Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemSpillearkadeLogg Inn

 

 Digital speilrefleks kamera hva er best

Go down 
AvInnlegg
TOREJK
Gjest
avatar



Digital speilrefleks kamera hva er best Empty
PosteTema: Digital speilrefleks kamera hva er best   Digital speilrefleks kamera hva er best Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 5:20 pm

Jeg selv har godt til anskafelse av ett canon eos D350 og er strålene fornøyd me det
http://www.canon.no/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_350D/index.asp

Tar utrolig flotte bilder og lett og jobbe med, kjøpte med extra bateriholder så jeg ksn ta flere bilder før jeg må lade, har liner opp til 500 mm , men så kom jo canon D 400enda bedre, men sån er det jo
Er det noen andre her som har er faring med digital fotografering da ?
Til Toppen Go down
Ronny
Admin
Admin
Ronny


Male Antall Innlegg : 151
Location : Bergen
Registration date : 04.08.2007

Digital speilrefleks kamera hva er best Empty
PosteTema: Re: Digital speilrefleks kamera hva er best   Digital speilrefleks kamera hva er best Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 5:36 pm

Gikk til anskaffelse av et canon Eos 350 ANALOG-kamera for noen år siden.
Ville ha et skikkelig kamera, men på den tiden kosta jo et digital-kamera 2 lønninger så....

Det utstyret jeg kjøpte kosta vell ca 5000,-

Så skrudde de opp prisene på framkalling, så her sitter jeg da, med et splitternytt kamera, linser, stativ osv.....sure greier.

Kan jo heldigvis bare skifte selve huset da, men det koster fremdeles masse penger.
Det er vell bare å begynne å spare det.....
Til Toppen Go down
https://norwegian-tweakers.norwegianforum.net
TOREJK
Gjest
avatar



Digital speilrefleks kamera hva er best Empty
PosteTema: Digital speilrefleks kamera hva er best   Digital speilrefleks kamera hva er best Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 5:46 pm

Ja, det er bare og spare, ca 7000, 00 med baterigrep hus og standar linse og zom 50 - 200mm når jeg kjøpte det, har jo sunket i pris nå, men det er hverd alle pengene for en ivrig hobbyfotograf
Og med digital fotografering er det jo fint også blir bilde mislykket er det jo bare å slette det i kameraet, er du på reise ta med laptoppen så kan en tømme kameraet etter behov og forsette å ta bildet, du kan skrive ut bilder direkte fra kameraet til en printer uten pc, vis du hare en canonprinter som støtter det, det er hav av muligheter
Men gamel optikk er ikke altig like bra som dem som er spesiallager for digital camera
Til Toppen Go down
Ronny
Admin
Admin
Ronny


Male Antall Innlegg : 151
Location : Bergen
Registration date : 04.08.2007

Digital speilrefleks kamera hva er best Empty
PosteTema: Re: Digital speilrefleks kamera hva er best   Digital speilrefleks kamera hva er best Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 6:26 pm

Er bare 2 år siden jeg kjøpte utstyret, så linsene må nå holde de.
Forsto det hvertfall slik på fotobutikken på Voss.
De sa at jeg trenger bare nytt kamera-hus, siden det jeg kjøpte var av ordentlig kvalitet.
Til Toppen Go down
https://norwegian-tweakers.norwegianforum.net
Sponsored content





Digital speilrefleks kamera hva er best Empty
PosteTema: Re: Digital speilrefleks kamera hva er best   Digital speilrefleks kamera hva er best Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Digital speilrefleks kamera hva er best
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Microsoft Digital Image Suite Editor

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Backstage :: Andre tema. :: Digitalfoto/Foto-redigering-
Gå Til: