Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemSpillearkadeLogg Inn

 

 MMORPG

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Hoodling
Hacker
Hacker
Hoodling


Male Antall Innlegg : 65
Age : 44
Location : Dale
Job/hobbies : R E H A B !
Registration date : 23.08.2007

MMORPG Empty
PosteTema: MMORPG   MMORPG Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 3:23 am

Jeg begynte å spille Anarchy Online i 2002 mener jeg, og holdt på med det i 3 år helt til Funcom ødela hele spillet med Expansion pakkene sine. Deretter begynte jeg å spille World of Warcraft, noe jeg har holdt på med i ca. 2 og et halvt år nå. Det ser ut som WoW går samme veien som AO. Det er vel egentlig sånn det går med alle MMORPG spill når firmaet bak spillet eventuelt blir tvunget til å finne på noe nytt for å holde på spillerene.

De fleste MMORPG spill blir hakket bedre etter første Expansion, men når Expansion Nr.2 intreffer (som regel altfor raskt etter første) så begynner det å gå nedover, fort og brutalt. For hver gang de lager noe nytt, så blir alt det gamle innholdet utdatert og all tiden du investerte i å oppnå målene dine ender opp som poengløst bortkastet livstid... og mer enn det... du innser det. Så da blir du deprimert og begår selvmord.

Styr unna MMORPG, med mindre det noe av spesiell interesse som du bare MÅ prøve. Vanlige spill har mye mer å tilby, deriblant LIVET DITT! Helvete så jeg hater MMORPG altså, men jeg er solgt. De må ødelegge hele spillet før jeg slutter.

Suspect
Til Toppen Go down
http://www.hoodling.com
Ronny
Admin
Admin
Ronny


Male Antall Innlegg : 151
Location : Bergen
Registration date : 04.08.2007

MMORPG Empty
PosteTema: Re: MMORPG   MMORPG Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 4:49 pm

Glad jeg ikke spiller sånne spill altså......de virker VELDIG skummel, føler jeg.
Ettervirkningene virker brutal og hensynsløse......nei, tror jeg holder meg til skytespill.
Er jo endel blod og gørr, men ikke i nærheten av hva som vises på nyhetene, så jeg tror at jeg skal være rimelig trygg da Smile
Til Toppen Go down
https://norwegian-tweakers.norwegianforum.net
TOREJK
Gjest
avatar



MMORPG Empty
PosteTema: Tema: MMORPG   MMORPG Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 5:11 pm

Vi får holde oss til shipsimulatoren og trainsimulatoren vi Ronny, det er det tryggeste tror jeg MMORPG 886608
Til Toppen Go down
Sponsored content





MMORPG Empty
PosteTema: Re: MMORPG   MMORPG Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
MMORPG
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Diverse :: Spill og utstyr-
Gå Til: