Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemSpillearkadeLogg Inn

 

 Nvidia og ATI sliter med Vista enda!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Hoodling
Hacker
Hacker
Hoodling


Male Antall Innlegg : 65
Age : 44
Location : Dale
Job/hobbies : R E H A B !
Registration date : 23.08.2007

Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Empty
PosteTema: Nvidia og ATI sliter med Vista enda!   Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Icon_minitimeFre Aug 24, 2007 1:27 am

Tenkte bare jeg skulle nevne det at både Nvidia og ATI sliter med å lage stabile og optimaliserte drivere til Vista enda den dag i dag. Og Vista i seg selv har mange problemer nok som det er. Ville råde alle å vente med å kjøre Vista til SP1 kommer ut. Da burde Nvidia og ATI også ha hatt nok tid til å lage skikkelige drivere sånn at spill kjører like bra på Vista som de gjør i XP. For oss gamere som bryr oss om FPS da altså.
Smile
Til Toppen Go down
http://www.hoodling.com
TOREJK
Gjest
avatar



Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Empty
PosteTema: Nvidia og ATI sliter med Vista enda!   Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 12:56 am

Jeg kjører vista iltimate og har ikke problemer med skjermkot friverene fra ATI, de siste driverene til readon kortet virker helt ok og ikke noe problem. Vista er ikke så forferdelig som enkelte vil ha det til, jeg har kjørt vista ca 1,5 år og har ikke hatt de store problemene med de etter den endelige verjonen blei sluppett,vista har sine svakheter med en del spill ja, vista blei nok sluppet litt for tidlig men når sp 1 kommer så skal det meste hvere løst forhåpentligvist
Til Toppen Go down
Ronny
Admin
Admin
Ronny


Male Antall Innlegg : 151
Location : Bergen
Registration date : 04.08.2007

Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Empty
PosteTema: Re: Nvidia og ATI sliter med Vista enda!   Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 4:02 pm

Leste nettop en uttalelse fra Nvidia, om at de var klar over driverproblemene folk opp levde, SPESIELT på 8800GTS 320mb-kortene, men de kom ikke til å gjøre noe med dette i nærmeste framtid???
Hva er dette slags inn stilling fra en "markedsleder" innen grafikk-kort?
Gir meg helt over jeg..........
Til Toppen Go down
https://norwegian-tweakers.norwegianforum.net
Hoodling
Hacker
Hacker
Hoodling


Male Antall Innlegg : 65
Age : 44
Location : Dale
Job/hobbies : R E H A B !
Registration date : 23.08.2007

Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Empty
PosteTema: Re: Nvidia og ATI sliter med Vista enda!   Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 8:09 pm

Går ut ifra at du har et 8800GTS 320mb da altså, hm? Helt jævlig typisk er det ikke? Kjipt av Nvidia å snu ryggen til disse problemene også. De virker mer opptatt av å fokusere på den nye 9X00 serien sin som snart skal lanseres.

8800GTS 320mb er et dritbra valg for skjermkort forresten. Perfekt pris/ytelse kort pr. I dag.
Til Toppen Go down
http://www.hoodling.com
TOREJK
Gjest
avatar



Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Empty
PosteTema: Re: Nvidia og ATI sliter med Vista enda!   Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 8:27 pm

hvordan er mitt kort Msi VGA-Card Radeon RX1950PRO 512MB PCI-E samenlingnet med Club3D 8800 GTS 320 Mb
Til Toppen Go down
Hoodling
Hacker
Hacker
Hoodling


Male Antall Innlegg : 65
Age : 44
Location : Dale
Job/hobbies : R E H A B !
Registration date : 23.08.2007

Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Empty
PosteTema: Re: Nvidia og ATI sliter med Vista enda!   Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Icon_minitimeLør Aug 25, 2007 8:33 pm

Radeon RX1950PRO er vel største kortet fra 1900 serien til ATI, så det ligger godt an enda, men 8800 GTS er noen flere steg opp i stigen ja... nesten 30% bedre.
Til Toppen Go down
http://www.hoodling.com
Sponsored content





Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Empty
PosteTema: Re: Nvidia og ATI sliter med Vista enda!   Nvidia og ATI sliter med Vista enda! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Nvidia og ATI sliter med Vista enda!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» DETTE ER VISTA SP1 Beta 1
» Vista SP1 forsinket...IGJEN

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Tema - Interne Komponenter :: Skjermkort-
Gå Til: