Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemSpillearkadeLogg Inn

 

 Frontpage..

Go down 
AvInnlegg
Dragon
Admin
Admin
Dragon


Female Antall Innlegg : 27
Location : Bergen
Job/hobbies : Data, hus og hjem, dyr, mat..osv...
Registration date : 04.08.2007

Frontpage.. Empty
PosteTema: Frontpage..   Frontpage.. Icon_minitimeTor Aug 09, 2007 2:18 pm

Si meg, lurer på, er det ikke tilfelle at frontpage er på tur til å bli faset ut??

Da jeg kjøpte webhotell fikk jeg klar beskjed om at det var ikke noe poeng i å lage mine sider i frontpage fordi det var på vei ut og vekk...

Noen som har info om dette???
Til Toppen Go down
http://stille-vann.com
TOREJK
Gjest
avatar



Frontpage.. Empty
PosteTema: Frontpage..   Frontpage.. Icon_minitimeFre Aug 10, 2007 3:08 pm

Jeg bruker frontpage 2003 og er meget fornøyd med programmet, det er ikke helt sant at frontpage er på vei ut like lite som vindows er p[å vei ut,
programmet Microsoft Expression Web er ett helt nytt program og skal overta for frontpage akurat som vosta vil overta for win xp
Det som den personen på webhotellet dit mente er nok noe helt annet
Det er noe som heter frontpage extention som er en serfer som ligger på serveren til enkelte webhoteller som et extra tilbud slik at du kan bruke mappestrukturen og alt av tillegger i frontpage fult ut på serveren deres.
Det er noe helt annet
Må ikke blande de to begrepene, Frontpage som program utvikles ikke lenger av microsoft p.g.a at de har laget ett nytt som skal overta for det Microsoft Expression Web heter det, altså en videreutvikling
Frontpage og Microsoft Expression Web er ganske like i utformelse og en kjenner seg godt igjen i det ede som bruker frontpage, det har flere mere lettvinte og andre funksjoner, men begge programmene er fullverdige Microsoft Expression Web er foresten bare en del av ei hel pakke, det er flere programmer som kan snakke sammen i Microsoft Expression familien
Skal man kjøpe i dag velg Microsoft Expression Web vis du har frontpage 2003 så kan en altids vente til oppgraderingen kommer

Så lag websider med frontpage så mye en vil og få flotte sider og enklere og jobbe med enn Microsoft Expression Web
Det er serverprogrammet frontpage extension som ikke støttes av så mange lenger som er på vei ut
Til Toppen Go down
 
Frontpage..
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Diverse :: Programmer-
Gå Til: