Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemSpillearkadeLogg Inn

 

 bilstereo trøbbel

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Obsidion
PRO
PRO
Obsidion


Male Antall Innlegg : 41
Age : 41
Registration date : 05.08.2007

bilstereo trøbbel Empty
PosteTema: bilstereo trøbbel   bilstereo trøbbel Icon_minitimeTir Aug 07, 2007 1:48 am

hei, ok plages med anlegget i hoien.
vell jeg overtok biln fra min gudfar, vell biln fungerer men VDO spillern som ikke tar brent cd, og spiller bare en kanal på begge original høytalerne var bare litt for crappy så jeg ville bytte litt..

jeg hadde en JBL forsterker og 4 pioneer høytalere liggende etter crx`n som jeg tenkte å prakke inn i mazdaen..

ok første feil, vdo spillern som sikkert kosta han en pakke snus på rema har ikke forsterker utgang bilstereo trøbbel 371262

jojo bytte ram`en fra gammelpc i en ALPINE cdm-9807rb cheers

fikk den inn tilslutt og den startet opp.. koblet opp høytalerne og fikk bare søppelbøtte lyd.. to av høytalerne hørtes sprengt ut så måtte bytte litt til jeg fann en kombinasjon som fungerte.. men lyden er helt i bonn

selv om jeg har stilt på forsterkeren så høres det ut som den bare spiller bass..

var borti noe lign på den forrige jeg installeret men det forsvann da jeg stilte på potmeterne på forsterkern..

noen som har noe tips for å få litt finere lyd? høres ut som den spiller på 25% og med bare støy
Til Toppen Go down
Ronny
Admin
Admin
Ronny


Male Antall Innlegg : 151
Location : Bergen
Registration date : 04.08.2007

bilstereo trøbbel Empty
PosteTema: Re: bilstereo trøbbel   bilstereo trøbbel Icon_minitimeTir Aug 07, 2007 3:23 pm

Kanskje det er inngang for høyttalere på forsterker`n?
Altså, du kopler fra spiller`n og direkte i forsterker`n
Det har jeg på min :bigg:
Til Toppen Go down
https://norwegian-tweakers.norwegianforum.net
Obsidion
PRO
PRO
Obsidion


Male Antall Innlegg : 41
Age : 41
Registration date : 05.08.2007

bilstereo trøbbel Empty
PosteTema: Re: bilstereo trøbbel   bilstereo trøbbel Icon_minitimeTir Aug 07, 2007 5:59 pm

joda men der var to inn linjer på forsterkern, samt tre ut fra spillern.. men noe som slo meg nå er om det er +- +- eller +--+ på høytalerutgangene. som på den forrige bilen jeg kobla i .. :-/ hadde jeg ikke vært så lat så skulle jeg ha gådd ned trappene å sjekka
Til Toppen Go down
Ronny
Admin
Admin
Ronny


Male Antall Innlegg : 151
Location : Bergen
Registration date : 04.08.2007

bilstereo trøbbel Empty
PosteTema: Re: bilstereo trøbbel   bilstereo trøbbel Icon_minitimeTir Aug 07, 2007 8:25 pm

Det ser du på høyttaler- membranen når du slår på anlegget. What a Face
Til Toppen Go down
https://norwegian-tweakers.norwegianforum.net
Obsidion
PRO
PRO
Obsidion


Male Antall Innlegg : 41
Age : 41
Registration date : 05.08.2007

bilstereo trøbbel Empty
PosteTema: Re: bilstereo trøbbel   bilstereo trøbbel Icon_minitimeTir Aug 07, 2007 11:09 pm

var forsterkern som er laga bare for å spille bass :p 25-350Hz jojo da må jeg bare kjøpe meg en liten sub Sad jojo er 4 60w utganger på spillern så må bare kjøpe mer kabel
Til Toppen Go down
Ronny
Admin
Admin
Ronny


Male Antall Innlegg : 151
Location : Bergen
Registration date : 04.08.2007

bilstereo trøbbel Empty
PosteTema: Re: bilstereo trøbbel   bilstereo trøbbel Icon_minitimeTir Aug 07, 2007 11:29 pm

lol! Laughing

Morro morro.

Får jo litt trøkk da, i bilen, med 4x60w.
Har selv 4x60w+150w og 12" sub.
Funker bra det ja Twisted Evil
Til Toppen Go down
https://norwegian-tweakers.norwegianforum.net
Sponsored content





bilstereo trøbbel Empty
PosteTema: Re: bilstereo trøbbel   bilstereo trøbbel Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
bilstereo trøbbel
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Tema - Eksterne Komponenter :: Lyd og Høytalere-
Gå Til: