Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemSpillearkadeLogg Inn

 

 Lian Li Kassa Mi

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Obsidion
PRO
PRO
Obsidion


Male Antall Innlegg : 41
Age : 41
Registration date : 05.08.2007

Lian Li Kassa Mi Empty
PosteTema: Lian Li Kassa Mi   Lian Li Kassa Mi Icon_minitimeMan Aug 06, 2007 2:53 am

Ronny ba meg klistre inn noen bilder av maskin min så måtte knipse litt Lian Li Kassa Mi Smile

Lian Li Kassa Mi Side10

her er den som den stort sett ser ut i lys, har lekt litt med dremmeln og satt ei mist 120mm vifte på et stykke lexan som jeg har frosta på baksida så lyset fra ocz tempesten skal bli litt diffust, men da den nye jeg fikk fra netshop hadde en død diode så ble ikke det helt bra.

det bildet sier litt om meg med alt rotet i bakgrunnen, liker ikke måker, liker bra lyd. har ikke kobla i coaxialkabeln til tv`n på måneder:P





Lian Li Kassa Mi Langex
lang exponering så lyset vises

Lian Li Kassa Mi Vindu

nærmere


Lian Li Kassa Mi Framme

framsida, har laget en vifte kontroll av en som kom med en gammel TT cpuvifte. den styrer 120mm vifene foran,bak og den på døra.


Lian Li Kassa Mi Guts
inni er det stort sett bare rot, sjekk jallamekken for kjøling av ram`en Lian Li Kassa Mi Wink

håper på at flere setter inn sine maskiner i denne kategorien Lian Li Kassa Mi Smile
Til Toppen Go down
Ronny
Admin
Admin
Ronny


Male Antall Innlegg : 151
Location : Bergen
Registration date : 04.08.2007

Lian Li Kassa Mi Empty
PosteTema: Re: Lian Li Kassa Mi   Lian Li Kassa Mi Icon_minitimeMan Aug 06, 2007 2:54 am

Hei.

Ser bra ut det der.
Jallamekk på vifta?
Funker det, så er det jo ingen jallamekk Lian Li Kassa Mi Rolleyes

Er jo ingen som ser det anyway, siden du har dør på.

Tror jeg har noen gamle bilder fra april liggende en plass, da jeg monterte maskinen
Skal se om jeg finner de, og putte de inn her jeg også Lian Li Kassa Mi Wink


Er spent på hvordan det går med overklokkingen din, som vi pratet om
Takk for bidraget Lian Li Kassa Mi Happy
Til Toppen Go down
https://norwegian-tweakers.norwegianforum.net
Obsidion
PRO
PRO
Obsidion


Male Antall Innlegg : 41
Age : 41
Registration date : 05.08.2007

Lian Li Kassa Mi Empty
PosteTema: Re: Lian Li Kassa Mi   Lian Li Kassa Mi Icon_minitimeMan Aug 06, 2007 2:55 am

hehe ikke grenser på hva man fikser med noen strips Lian Li Kassa Mi Wink
jess kjør opp bilder Lian Li Kassa Mi Smile mest ryddig om du lager engen tråd da

noen som har noen formening om hva jeg kan skru opp som ramme rundt lexan så jeg får en perfekt firkant der? Lian Li Kassa Mi Smile
Til Toppen Go down
Ronny
Admin
Admin
Ronny


Male Antall Innlegg : 151
Location : Bergen
Registration date : 04.08.2007

Lian Li Kassa Mi Empty
PosteTema: Re: Lian Li Kassa Mi   Lian Li Kassa Mi Icon_minitimeMan Aug 06, 2007 2:56 am

kanskje du kan bruke en tynn kantlist, som de bruker på mekaniske verksteder?
Tenker da på slike lister de bruker for å beskytte mot skarpe kanter på kuttede stålplater, eller når to plater er satt sammen.
Kanskje dårlig forklart, men hør med et mekanisk verksted/bilverksted.

Du må jo da sette plexiglasset utenpå lista på innsiden av kassa, og skru skruene gjennom lista, eller lage hull/kappe litt for å få de gjennom, men tror det skulle bli riktig så pent hvis du finner rett størrelse/tykkelse på lista.
Til Toppen Go down
https://norwegian-tweakers.norwegianforum.net
Dragon
Admin
Admin
Dragon


Female Antall Innlegg : 27
Location : Bergen
Job/hobbies : Data, hus og hjem, dyr, mat..osv...
Registration date : 04.08.2007

Lian Li Kassa Mi Empty
PosteTema: Re: Lian Li Kassa Mi   Lian Li Kassa Mi Icon_minitimeTor Aug 09, 2007 2:08 pm

Har vel egentlig ikke så mye peiling på akkurat dette, men flott at du setter inn bilde da!!

Liker lyst i vifter!! Veldig stilig :bigg:
Til Toppen Go down
http://stille-vann.com
Sponsored content





Lian Li Kassa Mi Empty
PosteTema: Re: Lian Li Kassa Mi   Lian Li Kassa Mi Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Lian Li Kassa Mi
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Diverse :: Mean Machine-
Gå Til: